Sabtu, 1 November 2014

TERTINGGAL HELMET

Cerita semalam. Selamba jer aku gi ofis tak pakai helmet.

Sebelum turun nak gi ofis, memang dah standby siap2 helmet atas tangga.

07.15am masih kat rumah, kelam kabut la aku. Hari Jumaat aku kena buka centre pukul 8.00am, 8.30am dah start kelas. Dari rumah aku ke ofis makan masa 40 minit gak la. Ramai parent cakap "dasyat la Asiah bawak motorbike, jauh tu." Doakan Asiah cepat-cepat dapat beli kereta tau..hehe...

Tengah syok bawak motor. "apsal kepala aku ni ringan jer. Alamak! Aku lupa nak pakai helmet."

Tak pasal2 kena u turn balik ambik helmet. Dah separuh jalan dah. Sabar jer la. Diri sendiri yang cuai...huhu..

Alhamdulillah, ngam ngam pukul 8.00am aku sampai ofis. Pandai kan aku set masa...hihi

Tu jer nak cerita.

K, bai..


Note: JDT vs Pahang, korang sokong team mana? :)

Tiada ulasan: