Ahad, 3 November 2013

MUMMY BREAST FEED BOLEH MINUM SUPERRICH PERFECT LADY

~SHARING IS CARING Q&A~

Q: Kenapa Mummy yg BreastFeed Baby Boleh Minum SUPERRICH PERFECT LADY? Sbb ada produk yg kandungannya adalah Pureria Mirifica tak boleh BreastFeed Baby.

A:Baca betul-betul ye MUMMY-MUMMY

1. Setiap kali sebelum keluar sesuatu produk, PENGUSAHA PRODUK akan memastikan ujian dijalankan dahulu dan akan dapatkan pengesahan dengan BAHAGIAN BIO KIMIA terlebih dahulu.

2. Kebanyakan produk luar yang LAIN memasukkan sehingga 800mg mirifica yang mana boleh menyebabkan wanita cepat monopos, susu kering,miss v kering dan kulit kering.KENAPA? SEBAB dah OVERDOSE. Dan ingin mendapatkan KESAN YANG CEPAT untuk MENEGANGKAN PAYUDARA & lain-lain.

3. Bagi SUPERRICH PERFECT LADY pula,PENGUSAHA menggunakan HANYA 100mg MIRIFCA yang mana itu DIBENARKAN. Saya sendiri termasuk sahabat lain dan customer lain yang juga menyusukan baby TIDAK MEMPUNYAI MASALAH KULIT KERING MALAH LEMBAP serta SUSU YANG MELIMPAH RUAH.ALHAMDULILLAH!

4. SUPERRICH PERFECT LADY BUKAN JAMU PANAS! Kandungan bhn lain dlm produk mirifica selain bahan mirifica itu sendiri juga main peranan. Sebab tu produk lain TAK SAMA dengan produk SUPERRICH PERFECT LADY!!Ianya LUAR BIASA HABISSS!!!..Semua wanita seawal usia 18 tahun keatas tak ada masalah minum SPL!

~fikir positif untuk hasil yang positif~

sihat dalaman cantik luaran,

Asiah Sweet Shop 
 

Tiada ulasan: